De laatste tijd krijg ik vragen van ouders dat ze graag willen ontspannen met hun kind.

Ze willen hun kind leren te ontspannen.

In mijn kinderyogalessen volg ik de energie van de kinderen en al improviserend vormt zich een les.

Spelenderwijs leren kinderen tijdens mijn lessen te ontspannen.

Ze vragen me vaak naar een lange ontspannigs/visualisatie oefening én naar een massage oefening.

Kinderen vinden het fijn om elkaars rug te masseren in een veilige omgeving.

Wanneer ik daarbij vertel over het bakken van een taart, of het bakken van een pizza – we beelden samen de handelingen uit op de rug  – merken kinderen dat ze zich leren ontspannen.

Mijn ervaringen deel ik graag met jou.

Wil je met je kind samen ontspannen?

Klik dan op de bijlage hieronder.

Samen ontspannen? 

Veel ontspanningsplezier.